családi vonások (+18)

2012.06.02. 20:06

fasz kivan - ezt így bevezetőnek - előre is bocs mindenkitől, aki nem tűri az ilyen beszédet. nagyon én sem, képzelhetitek, mennyire ki vagyok akadva.
az a helyzet, hogy megy a szarkavarás a családban ezerrel, sőt, tízezerrel. mint megtudtam eddig is így volt, csak akkor valahogy nem tapasztaltam ennyire, nem voltam érintett az ügyben. aki nem tudná: félig Debrecen környékéről származunk. namármost: az megy, kb mint itt falun: ha valaki elfingja magát a falu egyik egyik végén, a másikon már azt híresztelik, hogy beszartál. nálunk ez úgy van, hogy szökőévente 1x ha találkozik vagy beszél a "család" (így idézőjelesen) és már terjengnek a pletykák. imádom... a debreceniek meg köztünk kb csak mamám meg én tartjuk a kapcsolatot. tegyük fel, h a messziek mondanak valamit, az nagyihoz ér, és már egyből beindul a Magdianyus-effektus, hogy csavarjunk még egyet a sztorin (legalább is én így képzelem el) aztán beszélek én is az ottaniakkal, és kiderül, hogy nem is úgy van, amit nagyi terjeszt a családban. hát ez kész borzalom!!!

mit is akartam még... ja igen, a mai történéseket: (egyrészt innen indult ki a mai poszt, de erről később) apa mondta, hogy beszél Ildivel (nagynéném) hogy majd keressük együtt a munkákat, meg segít, meg stb. részben így is volt, de nem igaz, hogy nem tudja egyik sem megérteni (apa, nagyi) hogy lesz munkám a nyáron -.- de azért okés, keressünk... ugye feljött a munka téma, meg h ugye Rituval jóban vagyok, meg h nagyi beszélt az anyujával, és h egész nap otthon van, és nem csinál semmit, és hogy ez milyen már... ott kaptam agyfaszt, meg Ritu is, mert ráírtam, hogy mik történtek... de azért nagyi mondta, h tudom, hogy beszélsz Ritával, ne mondd már el neki (de ugye már késő volt, megtörtént...) és akkor én is kinyitottam a (nem kicsi) számat, és mondtam nagyinak a család füle hallatára: neked meg nem kéne mindent visszamondanod apának, amit neked mondok. na ez nem tetszett neki. 5 másodpercre le is fagyott a levegő, nagyi kiment tenni venni a konyhába. fájt neki az igazság, ez van. aztán meg amikor kísért ki, mondtam, hogy akkor legközelebb nem fogok neked elmondani semmit.

ja, meg megy a nagy jópofi mindig, családi ebédeken, eseményeken. mindenki szépen felveszi a maszkját, és elkezd játszani. mindenki kétszínű. még én is, muszáj jópofizni, ha kell.

na, ilyen ez a család.
welcome to our family -.-

(ui: a koncertes beszámoló is folyamatban van)

és ha már így kikeltem magamból: Juli most éppen azzal szekál apával együtt, hogy miért egy napra vettem fel 2 vizsgát... ááááá meghaltam basszus. mondom mert minél előbb le szeretném tudni a vizsgákat, h mehessek dolgozni -.- ja a másik kedvencem meg az, hogy én nem tanulok semmit, meg hogy minek járok egyetemre, ha semmi hasznom, csak Szegeden vakarom a tökömet... de nem értik meg, hogy kibaszott nehéz. meg hogy vizsgázzak le mindenből, vagy hagyjam ott az egyetemet, menjek el dolgozni, vagy egy okj-s képzést kezdjek el, vagy dolgozzak. és akkor a szegény gyerek meg csak ül és néz maga elé, hogy mitévő legyen, melyiket válassza, kire hallgasson, hogyan döntsön.

süti beállítások módosítása