Tilos?

2011.07.11. 20:54

Negyed 9, Erika mondja, hogy elmegy a Penny-be. Mondom oké, megyek én is. Kilépünk a házból. A ház előtt egy család (szülők, meg két kicsi gyerek) állítják a sátrat. Most 2 opció lehet:
1., apa meg anya megígérték, hogy elmegyünk sátrazni, és a panellal szemben lévő füves területet választották (ahova a kisállatok szarnak (bocs) kakálnak)
2., apa meg anya nagy fesztiválra járók, ezért összeszerelik indulás előtt a sátrat, hogy minden meg van-e.

De nem ez a lényeg.

Megyünk tovább. Kb 7-8 perc séta, bemegyünk, mászkálunk a sorok között (persze nem vittem pénzt, nehogy kísértésbe essek), odaérünk a zöldségekhez. Mondom, nézd már, akciós a LEVESHAGYAM, csak 199/kg. Háháhá, gondoltam le is fotózom. Veszem elő a telefont, sikerül is a fotó. Tenném el a telefont, jön a biztiőr, hogy nem szabad fotózni. Mondom neki, elnézést. El is kerültük egymást, megyünk a másik sorba, erre megint odajön, hogy töröljem ki a képet. WTF? (gyk: What the f*ck? [=Mi a f*sz?]) Mondom jól van, nem leszek bunkó, kitörlöm a képet. (Most meg is néztem, tényleg kitöröltem.)

Még ilyet... és ha csak azért fotóztam le, hogy a nagymamámnak megmutassam, hogy meddig tart az akció? -.-"
Fizettünk, pakolunk el, pont megragadt a szemem a "Vásárlói tájékoztatón". Abban minden volt... pl hogy átkutathatják az összes csomagodat, meg a kocsidat, meg ilyenek, valamint hogy tilos fegyvert bevinni (és a rendőr???), estébé.
Olyan szöveg nem szerepelt rajta, hogy tilos az áruházban fotózni.

 

Ilyenkor ki a hibás?

süti beállítások módosítása