Eljött az ideji karácsony is... Nem szaladok előre, mivel még csak most nyitom ki (dec. 23 péntek este) a kaput. Megyek befelé, látom a fényeket, tiszta jó, itthon vannak apáék. Megyek bentebb, hát látom, hogy fel van díszítve a karácsonyfa... Nagyon jól esett, mondhatom...

Szóval hazaérek, megszemléltem közelebbről a fát. Hát, alig volt rajta valami... A díszítés mézeskalács volt (amiket később megettem) meg voltak horgolt angyalok (mamám csinálta) meg "Lillus" csinált még ilyen textil micsodákat. Ilyen nem tom milyen díszeket. De borzalom. Ja, meg az égősor. Szóval úgy láttam, szegény volt a "Jézuskánk". Ezt nem a fából szűrtem le, hanem a körülötte lévő ajándékokból. Alig volt körötte valami -.- és ami a legrosszabb volt: egyik ajándékon sem láttam a nevem... Volt parfümcsomag, voltak italok, pezsgő meg bor, de volt egy csomag, amin nem volt név. Ja, azt még tudni illik, hogy hétfőn családi ebéd meg vacsi volt, és elvileg ezért lett feldíszítve a fa NÉLKÜLEM csütörtök este, mert hogy egész hétvégén sütnek meg főznek. Ja mondom oké, majd akkor az én hozzáállásom is ilyen lesz...
Apa még október-november körül megkérdezte, hogy mit szeretnél karácsonyra? Mondtam neki, hogy egy új laptop akksit. Mondom utána is néztem neki, meg minden. És mennyibe kerül? 30 ezer... Jaa, hááát akkor őőő nem is tudja, de mit szólnék ahhoz, hogy a rokonoktól pénzt kapok, és majd abból veszem meg az akksit? Mondom jól van... (nem volt jól, de csak ezt válaszolhattam)
Szóval ügye nézelődök a fa körül, semmi ajándék Zsolti felirattal, vagy valami. Volt ott egy címke nélküli csomag szépen becsomagolva, kb 15x15 cm. De ugye a remény hal meg utoljára. Hát az volt, de nem szaladok előre.

Hétfő ebéd: mamámék, nagynénémék, meg Juli szülei voltak (meg mi) Mamámék még csak most találkoztak az ottani retyerutyával, és nyálasan mondja mamám: Szervusztok, Vera vagyok, nyugodtan tegezzetek! Wááááá, na én ott meghaltam :D Vége van az ebédnek, jópofiztam, meg minden. Meguntam. Kérdezem unokatesómat, hogy lemegyünk a szobámba? Mondja Ahha. Ó szuper. Kibeszéltük a "családot". Mondta, hogy neki sem tetszenek a lányok, meg szidja őket otthon a család előtt. Mondom nagyon helyes!
Aztán este volt vacsi, másik unokatesómék jöttek... ott is jópofizni kellett... Meg enni. Még meg sem emésztődött bennem az ebéd, már jött a vacsi. Na mindegy. Amúgy jó kaják voltak, nem sütötték főzték végig a hétvégét, szóval a fadíszítéssel igazán megvárhattak volna... Meg mi is volt még? Ja az ajándék.

Még novemberben megcsináltam mindenkinek az ajándékát. Mindenki dobozt kapott. Jófej leszek, a lányok is kapnak ajándékot. Ja, ilyen dekupázs technikásos dobozt csináltam. Lilla azt kapott, Juli meg egy koffís képet. Szóval ezen a bizonyos hétfő estén mondja apa, hogy van ajándék a számomra, csak sok volt a sürgés-forgás, és ezért csak most kapom meg. Nyújtja át a csomagot, azt, amelyiken nem volt semmi név, és így elkezdi nyomogatni meg hajtogatni. 1., vagy valami flexibilis akkumulátort vett nekem, vagy 2., nem az van benne. Én inkább az elsőt választanám. A második lehetőség volt a helyes, bebuktam mindent, de egy tízes még volt a csomagban. Ja, egy pulcsit kaptam. Meg én is átadtam az ajándékokat. Se puszi, se semmi, se boldog karácsonyt. Semmi.
A pénzből nem vettem akksit meg semmit se... Mindenkinek boldog(abb)at! -.-

süti beállítások módosítása