hajbakapás

Címkék: buli hülye g

2010.12.14. 15:12

Buli előtt. Történt tegnap

Átjött 2 csaj ismerősöm, hogy iszogatunk majd buli előtt. Jól is éreztük magunkat, addig, még az induláshoz került a sor. Megyek a fürdőszobába, hogy csináljak valamit a hajammal. Fölzseléztem, de nem állt valami jól, úgyhogy újra megmostam, és próbáltam belőle kihozni a legtöbbet. Gábor javasolta, hogy ő majd kivasalja, és nem lesz olyan gáz, mint ha le lenne nyalva. (tudni illik, hogy életemben kétszer volt csak kivasalva a hajam, de akkor se nagyon tetszett) Kb 3 perc alatt meg is volt, megyek a tükörhöz... hááát... olyanokat mondtam, amiket nem kellett volna... szegény erre úgy berágott... :/ Hogy lehettem ilyen hülye??? Egy ilyen kis dologgal megbántottam... Alkohol hatása alatt voltam... Ilyet józanul tuti nem csináltam volna. Most azt gondolhatjátok, hogy "jó kifogás", de ez tényleg így van.

Sikerült beállítanom végre a sérómat, elindultunk a buliba. Jót táncoltunk, iszogattunk (nem részletezném). Kezdett ellaposodni a hangulat, meguntuk, gondoltuk hazamegyünk. Erika barátja egy köpésre lakik a club-tól, ahol voltunk, Petra pedig Újszegeden. Erika a barátjához ment. Utána mondtam Petrának, hogy mi lenne, ha ott aludna nálam. Azt mondta, oké. Hazaérünk, mindenki alszik. Bemegyek a szobába, látom, fejjel lefelé van az ágyam. Igen, az ágy alja az ég felé nézett... Mi a fene??? Na, mondom, azonnal keltsük fel Gábort, gondoltam hogy a haj-vasalós cuccra volt kiakadva. Petit is felébresztettük, hogy csináljanak valamit, vagy kénytelenek leszünk az ő ágyukban aludni. (nem vállaltam volna be) Amikor felkeltek, kicsit any*ztak, de mondtam, hogy ti csináltátok, akkor csináljátok is vissza. Sikerült elaludni. (kb 4-kor)

Ma reggel

10 körül felébredtünk, mondom, aludjunk még egy kicsit. 12-ig aludtunk. Elkísértem Petrát a buszhoz, jövök vissza, lepakolok, ülnék le, Gábor bejön, beszélnünk kéne. Reakció: ??? Kérdezi, nem tudod, miért csináltuk ezt veled? Mondom, nem. A tegnap esti "hajbakapás" miatt. Nem gondoltam volna, hogy egy tesó ilyet csinálna a tesójával. Meg különben is, amikor a barátnőd odajött keltegetni, reflexből majdnem pofán vágtam.

Mint kiderült a végén, én voltam a hibás. Alkohol hatása alatt voltam = nem én voltam.

süti beállítások módosítása