szerdai story

2011.07.08. 12:00

Kora reggel volt, kb tíz, Erika betette a fosást... vagyis a mosást. Zsolti gondolta, hogy főz egy teát. Vízforraló bekapcs, forr, forr, forr, durr. Elment az áram. Megnéztem a biztosítékot... fel volt mind kapcsolva... Kb fél óráig nem tudtunk mit csinálni... De 11-re meg találkozó volt megbeszélve, amit le kellett mondanunk (az illető nagyon pipa volt emiatt).
Hát akkor mit csináljunk... le fog olvadni a hűtő... Segítsünk neki :D
Olvasztottuk lefele forró vízzel, meg kapartuk a jeget késsel, meg mindenféle szar. Tehát szerszámmal. Ha 5 kiló jég nem hagyta el a hűtőt, akkor egy sem :D Mimivel (Erika húga) gyúrtunk hógolyót, és dobáltuk ki az ablakon :D nagyon élvezte :)

Aztán mégis mit csináljunk... becsengettem a szomszédba, hogy csókolom, itt van áram? Volt. Csak nálunk nem volt... aztán becsengettünk a szomszéd nénihez, aki a közös képviselő, vagy miafene. Lement, felkapcsolt valamit, mondom akkor köszi szépen, megyek is fel. Erre ő elkezdett kiselőadást tartani, hogy: Én már megmondtam az Annának, hogy ki kellene cserélni a mosógépet, mert ez így nem lesz jó... Meg mi lesz, ha nincsenek itthon, és megy a mosógép, és leégnek a falban a vezetékek... (majdnem mondtam neki, hogy a Hajdu mosógépek nem olyanok... de nem mondtam, mert már szabadultam volna meg ettől a banyától... -.-") Meg hogy úristen, le fog égni az egész lépcsőház... hát persze, ha ő mondja...

Jó dolog az áram, persze csak akkor, ha van... Gondolj bele: se hűtő, se villany, sesemmi.

süti beállítások módosítása