tánci

Címkék: tánc ő

2011.05.10. 14:26

Igen, ma voltam táncon, eljött a várva várt pillanat, és Ő is ott volt. Megint mosolygott rám, és én is rá. Ügyesen a hátsó sorból előre táncoltam hozzá (mert ugye volt párcsere is). Volt ott rózsaszín köd is, meg minden, csak az volt a baj, hogy alig kaptam levegőt, úgy megfojtott. (vagy megfolytott? vagy mivan? hogy kell ezt írni? maradjunk annyiban, hogy nem láttam a rózsaszín ködtől) Úgy vettem észre, hogy Ő is olyan bolond(os), mint én :) De a szemei. Ma is csillogtak. Jájj, többet nem tudok írni, mert kész vagyok. Itt egy kép róla, ha érdekel.

Messziről szólt valami zene, de engem csak a szeme érdekelt,
és éreztem a szerelem szele, felkapta a szívem,
én nem hittem, hogy ilyen velem megtörténhet még...

Igen, ez a képe facebook-on volt fenn, nem tudom, fenn van-e még... de most nem ez a lényeg. Mire megtaláltam fb-n...
Tánc után odamentem a tancibácsihoz, hogy legyenszívesmondjamármeg, hogy mennyit hiányoztam (max. 2-t lehet). Persze nem erre voltam kíváncsi, hanem a jelenlétin a nevére. Nézem, nézem, valamilyen Eszter... Rétfalvi Eszter. Ó, mondom milyen szép neve van :) Közben a tanár magyaráz, hogy kettőt hiányoztál, de kb le se szartam a fejét xD Engem csak Eszter érdekelt. Nézem tovább, Halász Eszter. Ó, mondom majd megkeresem őket, és a kép alapján látom, hogy melyikőjük az.
Későn értem haza, kb 10 körül, gyors facebook, írom be a neveket. Egyik sem Ő...
Nem voltam ideges, aaaaa nem... -.-" Mi csináljak??? Gondol-gondol... Áhhá! ETR, Modulo, és társai segítenek!!! (aki nem tudja, mik ezek, majd megtapasztalja, vagy google a barátunk)
Nézem, kurzusösszesítő, TÁTÁK (társastánc kezdő)... böngészgetek, kattolok ide-oda. Eszter. Facebook. (...) Eszter. Megvan. Abban a pillanatban, amikor azt a képet megláttam, hát leolvadtam a székről...

süti beállítások módosítása