rohan az időőő...

Címkék: balaton tánc szerelem ő

2011.05.04. 21:24

Régen írtam, szóval itt a helye egy új bejegyzésnek.
Elöljáróban ennyi, aluljáróban annyi. Szóval katt.

Nos, rég írtam már.

Voltam a Balcsin 21-23ig, aztán erre-arra Húsvétkor. Locsolkodni nem voltam, mert ez már nálunk nem szokás. Csütörtökön volt a válóper, elváltak a szüleim (még egy púp a hátamra kb...) Amúgy minden rendben. Élem a kicsi világom...

Tegnap volt tánc, ami kicsit kikapcsolt. Meg nincs ahhoz fogható, hogy végigröhögöd vagy végigbeszéled az egész órát (kivéve ma infótörin: a bácsi egy kicsit pipa lett) Zsófival... :D Olyan sorozatot csináltunk, ahol végtelenítve van a formáció, és mindig más lány a párod.
Volt egy lány. Megfogtam a kezét, ránéztem. Mosolygott. Visszamosolyogtam. A szemei kimondhatatlanul gyönyörűek voltak. Első látásra. Szerintem van olyan. Vége lett (sajnos) a táncnak, mindenki ment, amerre látott. Ő is gyorsan elrohant.

 

Ma meg arra gondoltam, kiugrok a Tescoba kaját venni. Bevásároltam, megyek a trolihoz, épphogy el tudtam csípni.  Felszállok, és kit látnak szemeim... *.* Őt. Köszöntünk egymásnak, és elsuhantam mellette. Egészen hazáig le sem ültem, onnan az ajtóból néztem Őt. Remélem kedden ott lesz táncon :) <3

 

És ha már Tesco, akkor hozzá kell tennem, hogy nagy a felfordulás ott benn (nem, nem kell rosszra gondolni, az enyémben minden rendben). Nem találtam a sajtpultot. Erre a csemegepultnál (mondhatom "sűrűn" járok arra) ki van rakva egy tábla, rajta kb ilyen szöveggel: Felhívjuk kedves vásárlóink figyelmét, hogy a sajtpult ideiglenesen nem elérhető. Bázz, mondom, nem igaz hogy nincs sajt. És tényleg nem is volt... Megyek tovább, ki van írva: Izgalmas átalakítás: hát tényleg nagyon izgalmas: a kenyér mellett az Avatar, meg a Csillámpóni, a papír-írószer helyén van a sportosztály, vagy esetleg készlethiány van az akciós termékekből... No comment az egész.
De nem is az a lényeg, hanem a kedd ;)

süti beállítások módosítása