vizslaidőszak meg minden más

2011.05.23. 18:58

igen, már megint.

tanulgatok, elvagyok, már 2 vizsgán túl vagyok. mindkettő sikerült eddig... remélem a többi is minimum így fog sikerülni ;)

más tészta: paradicsomos. megettem ma kettőt, jól is laktam.
aztán még mi is volt. ja igen: felbaszós téma, de az majd a végén.

hiába várok. semmi válasz a levélre amit írtam (13-án)
röviden és tömören a lényegre törtem:

szia!
azért írok, mert nagyon megtetszettél táncon, és szeretnélek jobban megismerni. szépek a szemeid! ;)
puszi :)


most gondolhat bárki bármit, ez van. nem sűrűn csináltam még ilyet... tudom, hogy a remény hal meg utoljára, de ez már mégis abszurd, hogy nem válaszol...

én azért egy ilyennek is örülnék, ha meg tudnánk beszélni egy két perces randit...

 

Kedves Nők & Csajok!
Jó nektek, hogy halálra szívatjátok a Férfiakat & Pasikat?
Üdv minden Nőnek és csajnak,
egy Pasi.


pffff... nem értem... mindegy, hátha egyszer rájövök a női logikára... (de lehet, hogy az a női logika, hogy nincs női logika) #
 

*** erről ennyit, majd írok, ha van valami fejlemény. ***

 

felbaszós téma: na vajon kicsoda baszott fel? igen, Gábor, a kisbarátunk... nem csak most, hanem úgy általában... max hangerőn hallgatja(?) a zenét, és közben tanul. de hogy azt hogy csinálja, az már művészet. vagy hallgatok valami zenét, meghallja, és egy két percen belül nála is az szól. persze max hangerőn... -.-
aztán múltkor beszólt, hogy ez nem vendégszálló, hanem albérlet, és ne hordjam ide a barátaimat aludni. ja mondom bocs már, én sem szólok bele, hogy kiket és milyen kurvákat (elnézést, ez az ő nyelvén a csajokat jelenti) hozol fel ide... most (~23:00) is itt van Ákos, az 'élettársa', és ott alszanak a francia ágyon. egészségetekre.
ja, meg jut még eszembe, ahogy hallgatja a zenét, fütyül is mellé... és tényleg már számolok vissza, hogy mikor költözök, mert ez már nem állapot. olyan idegállapotba' vagyok. még az orvos is megmondta, hogy diagnózisom van. de kajakra. maunika.

#: értsétek jól!

ezt meg a végére.

süti beállítások módosítása