érettségi

Címkék: félelem

2011.06.05. 19:54

Egy évvel ezelőtt történt. Emlékszem. Mintha ma lett volna...

Utolsó nap, csütörtök. Így jöttek szépen sorba: német, magyar, nyelvtan, töri...
Kezdem a némettel. A némettanárral tök jól elbeszélgettem, aztán üljlefiamkettes (na jó, nem is, ötös lett) Jön a magyar. Ettől paráztam a legjobban... Vasárnap megálmodtam, hogy balról a negyediket kell húznom, mert az jó tétel. Legyezőben a tételek, balról a negyedik kihúzva. Kedvenc tétel :) Elmondtam mindent, még az elnökkel is beszélgettem, mert érdekelte a téma (detektívregény). Nyelvtan. Nyolcadik tétel. Ennyit tudtam. Még most sem tudom, mit kellett volna mondanom... :D És végül a töri. Mondom, nem lesz baj, ott lesz az atlasz, 2-3 simán meglesz. Mielőtt kihúztam volna a tételt, az alábbi emberek jöttek be: a elnöklelkész, a esperes, a hittantanárom, meg még valami felügyelő tanár, és még bent volt az ofő, az elnök, meg a töritanár... Kihúzom a tételt, hát mit húztam... reformáció... kösz szépen... jó anyag, csak egy kukkot nem tudtam kinyögni... Bevezetésnek egy 3 perces mosolygással kezdtem :D Aztán olyat mondtam, amit nem kellett volna... (nem részletezem) a hittantanárom fogta a fejét, és rám se nézett, pedig segíthetett volna...

Az érettségi átlagom 4,2 lett. Sosem volt még ilyen jó :)

Kedves végzősök! Fel a fejjel! Ha tanultok, nincsen gond ;)

süti beállítások módosítása