11 = 5 + 6

Címkék: péntek albi

2011.05.06. 23:51

Történt ma, 2011. 05. 06-án.

Péntek, nincs suli, kicsit tovább aludtam. Az ébresztőt 10-kor nyomtam le (irigyek vagytok, mi? :P). Egyik csoporttársam füzete nálam maradt tegnap, gyors átvittem neki. Fél 11. 11-re otthon kell lennem. Gyors rohanás a buszhoz, 35 körül jött. Minden rendben. Elkezdek olvasni. Mondom jól van, lassan fordul be a sugárútra, teszem el a könyvet. Nézem, hát továbbmegy a busz. Nem fordult be. FFFUUUUUU... Néztem, mint Rozi a moziban... Mentem még egy kicsit, leszálltam. Akkor látom, hogy az utcát, ahol jött volna a busz, túrják fel az úttörők. Volt egy Match (vagy hogy kell írni) a közelben. Beszaladtam sajtértm meg megjutalmaztam magam egy "Minden 4. nyer" Sport szelettel (amivel mellesleg nyertem is), ha már késésben vagyok, késsek még egy kicsit xD
Nem kell aggódni, nem késtem el ;)

Délután kicsit takarítgattam még az albiban (pedig még nincs vizsgaidőSUCK :D), porszívóztam, mosogattam, felsöpörtem, levittem a szemetet, kisikáltam a kádat meg a vécét... szóval majdnem mindent. Ezek (vagyis a többiek) kb. semmit sem csinálnak, de már lassan hülyét kapok tőlük... De ezt a szűk 1 hónapot már simán kibírom. Aztán egy másik albi. Velük soha többet.

süti beállítások módosítása