olyat

Címkék: ő

2011.06.27. 23:00

Olyat csináltam, amit eddig még nem...

Lehet nyugodtan találgatni: Ejtőernyős ugrás? Teleportálás? Feltalálás?

 

Nem. Egyik sem.

Nem tudom, hogy jutottam erre az elhatározásra (gondolom az utóbbi idők csalódásai miatt), pedig utálom az ilyeneket. Személytelenek, meg virtuálisak. Aki már rájött (vagy aki még nem) beregisztráltam egy... vajon hova... társkeresőbe. Igen, persze most akárki gondolhat akármit, ez van. Egyszer mindent ki kell próbálni. És nem kell feladni. Próbálkozni kell. Ott van például Edison... Egy riporter egyszer megkérdezte tőle, hogy hogyan érzi magát több mint 800 sikertelen kísérlet után arra, hogy egy működő égőt hozzon létre. Edison válasza frappáns volt:

Igazából egyetlen sikertelen kísérletem sem volt, inkább úgy mondanám, hogy találtam 800 módszert, ami megmutatta, hogy mi nem működik. Ha megszabadulok mind a 800 hibától, megtalálom azt az egyet, ami működni fog.

 

A hibák megvannak, de nem mind.


Nem vagyok morcos, de azért...
 

süti beállítások módosítása