napi izé(lő)s téma

2011.09.19. 23:49

Az a helyzet, hogyha egy bigyológussal, izé, biológussal elegyedsz beszélgetésbe, abból nem sülhet ki rossz dolog... Megtudtam tennap egy két dolgot: érdemes a leendő barátnőről/barátról mindent megtudni, azaz nem elegek a "sablonos" ismerkedőszövegek, úgy, mint:

-hány éves vagy
-mi a telefonszámod/emil címed
-van-e fecabukkod/msn-ed/skype-od
-hol laksz

és társai.

Nagyon fontos, hogy milyen a párod vércsoportja. Ugyanis amikor kinn voltunk tegnap a borfeszten, ott volt egy koraszülött mentőautó (nem kell rosszra gondolni, adományokat gyűjtöttek) és feljött a gyermek, mint téma, meg vércsoportok, meg ilyenek, és mondom nagy büszkén, hogy most tudtam meg, hogy AB- a vércsoportom. Erre kiderült, hogy szar helyzetben vagyok, mivel van ilyen, hogy vércsoport összeférhetetlenség. Erről eddig nem is hallottam még. (Aki ugyanilyen cipőben van, vagy nem tudja, mi is az pontosan, ajánlani tudom a legjobb barátunkat, a gugglit, vagy katt ide)
Az a lényeg, hogyha az apuka AB+, az anyuka AB-, akkor a születendő gyermek... jajj, nem tudom már mi volt. Az a lényeg, hogy az első gyermek megszületik, és az anya elkezd termelni ilyen antitesteket, amik megölik a születendő magzatot...
Meg már késő is van... Reggel 10-től este 10-ig csak egyetem... (ide teszek egy csillagot, majd később írok valamiről, ami eszembe jutott) *

Ja, ha a témánál tartunk: nem szoktam horoszkópot olvasni, csak ritkán, de most kivétel volt, elolvastam, aszondja:

Mars a HALAKBAN: Vonzódsz vagy belesodródsz a titkos szerelmi viszonyokba. Élénk fantáziád van, és vágysz a tökéletes társra. Ez akár hosszú magányos időszakokat is felölel. Önfeláldozó tudsz lenni és ha valakit megszeretsz, képes vagy teljesen lemondani saját vágyaidról. Ha szerelmed viszonzatlan marad, hosszú időre bele tudsz ragadni  fájdalmas és szenvedést okozó kapcsolatokba.

Mintha én lennék... háááát... kössz szépen...

 

(Mars a halakban: érted, egy Mars csoki van a halakban... höhöhöö)

 

süti beállítások módosítása