Hol is kezdjem...

Az őszi fesztivál keretében volt egy csomó program a héten (meg az az előtti héten is). Be is írtam a naptárba, hogy mikre kell majd feltétlenül elmenni. Több-kevesebb sikerrel össze is jöttek a programok.

Hétfőn úgy volt, hogy 3-an (két volt osztálytársammal) megyünk Give me five koncertre... Igen ám, csak az egyikőjük zh-zott fél 8-ig (végül nem is jött). A koncert meg 7-kor kezdődött. Volna, csak...


...ott is voltunk időben, de sehol senki... Sétálgattunk még ott, de semmi. Nem is volt nyitva a "klub", ahol lett volna a koncert. Akkor mit csináljunk??? Előtte 6-tól meg a Dugó téren volt a tüntetés, gondoltuk, benézünk oda, ha már nem jutottunk el a koncertre... erre ott sem volt semmi... pakolták össze a cuccokat... Ugye csütörtökön meg ment fel Pestre a díszes társaság tüntetni. Most találtam meg egy videót, de nem a tüntetésről, hanem Rózsa reakcióját a tüntetésről:

 "Megjegyzem..." vááá ez a nő... kész vagyok tőle... [3000 - fszt... a szerk.]
Utálom a politikát meg a törvényeket, meg mindent...

Visszatérve a hétre: szerdán nyílt nap volt a színházban, ott voltam egész nap. Az előadásokra sem mentem be. Volt ott minden. Legfőképpen rengeteg érdeklődő. Fel lehetett iratkozni pl. beszédtechnika órára vagy akár táncórára is. Ezek engem annyira nem érdekeltek, inkább mentem megnézni a kulisszatitkokat.
Már régóta szerettem volna megnézni a kecskeméti színház titkait, csak pont lemaradtam róla tavaly előtt. Tavaly meg olyan gyakorlatom volt a nyílt nap alatt, hogy akkor meg azér' nem tudtam elmenni. De idén eljutottam. Állunk sorba, hogy majd "visznek minket a túrára", de nekünk nem maradt vezető. Az egyik színésznő (Kovács Judit) végül végigvezetett minket az egész színházon. Örülök, hogy őt kaptuk, mert az édesapja a színházban ügyelő volt évekkel ezelőtt, és megtudtunk minden kulisszatitkot. Elmondta, hogy merre van az igazgató irodája, ha valaki akar statisztának jelentkezni, vagy valami, akkor oda kell menni, ott lehet őt megtalálni. (lehet, hogy majd fogok is)
1-kor végeztünk kb. Nagyon jó volt :) délután is voltak programok: egy közös "beugrás" a színészekkel. majd visszajövök. Kajáltam valami gyorsat, aztán mentem is vissza. De a beugrás előtt volt egy kis jam-elés. Ez nem azt jelenti, hogy mindenki megfogott egy üveg lekvárt, és azzal elvolt... :D a színészek zenéltek meg énekeltek, meg be lehetett állni, ki-ki a maga hangszerével (gitár, dob, stb) Találkoztam egy refissel (!!!) kérdezem hát te? Erre ő: pont most van a cserediák-program, és Hódmezővásárhelyen voltak, és átjöttünk Szegedre. Tiszta jó volt :) ő is maradt beugrani... Olyan alakítások voltak, hogy csak na :D Játszottak ott minden szerepet :D Szó szerint :D
Ennek vége volt, mindenki ment színházat ölelni. Veszem a kabátom,  megbotlottam egy ismerősben... Bogiban. Nem tudom, róla írtam-e már... még nem... Hát az úgy volt, hogy megbeszéltük ismerőssel, hogy a Tisza-parton iszogatunk, és hogy jönnek ismerősei (kb csak őt ismertem) és ittunk meg minden, amikor odaült mellém a csajszi (Bogi)... beszélgettünk, meg miegymás... Oda meg vissza voltam érte. (szeptember közepén)
Ez az este el is telt, mindenki ment is haza. Aztán másnap vagy harmadnap megint volt egy ilyen összeröffenés, de akkor józanul mentünk oda. Háááááát... Bogi sem olyan volt, mint előtte este... ekkor már nem tetszett annyira.
Nos, őbeléje botlottam (milyen szép a magyar nyelv...) Megöleltük a színházat, és mentünk is haza. Elgondolkoztam rajta, hogy miért gondoltam róla, hogy nem tetszett??? Tiszta hülye voltam... És így találkoztam anyátokkal. Ja, bocs, az nem ez :D
Izéé őő... Este meg Zsófival mentünk színházba, igen, ugyan oda, ahol kifigyeltem a kulisszatitkokat... A darab nagyon vontatott volt, felénél vettük a kabátot, oszt' cső.

kulissza.jpg(itt vannak a kulisszatitok :D telefonnal csináltam, szóval úgy nézzétek)

Még nincs vége a bejegyzésnek, türelem :D

Szeptember elején megígértem a fogadott húgomnak, hogy elmegyek az előadására, ami szombaton volt... De nem tudtam felutazni Kecskemétre, mivel apa nem adott pénzt... Szóval maradtam Szegeden, csaptunk egy osztálytalálkozó-szerű valamit. A 11 főből voltunk 4-en... Eléggé családias volt a hangulat :) Ettünk zsíroskenyeret lilahagymával meg pirosarannyal... Nyámííí :D Meg kimentünk a partra és persze a jáccótérre is :D a kacsás kúthoz... :P :D

Mivel apa nem adott pénzt, nem is tudtam elmenni vasárnap Pestre megnézni egy előadást...
Az idő pénz - erről jut eszembe: nézzétek majd meg a Lopott idő c. filmet. Itt a tréler.
5 perc egy kávé, 2 óra egy buszjegy... Meg szerelmes szál, meg akció, meg minden. 

süti beállítások módosítása