hol is kezdjem?

2011.12.09. 13:38

Tegnap kapok egy üzenetet az egyik csajtól, akihez régen némi közöm is volt...

sziaaaaaaaaaaa most talátam meg a fényképedet és a hátuljára az van irva : a barátság egy növény hogy is van tovább emlékszel???????????????????????????????nagyon eltüntél

Én meg nézek, hogy most ez wtf??? Utána néztem az idézetnek. Igen, tényleg én írtam a ballagós képem hátuljára annó 76'-ban...

Ja, előzmények (mert olyanok mindig vannak)
most végzős, és írta nyáron/év elején, hogy kell-e a szalagavatójára nekem meghívó, mert meghívna. Ki is fizeti, meg minden.
Pont iszogatunk ismerősömmel, és rám ír a csajszi:

hiányzol!!! ugye nem fogsz elhanyagolni! kell meghivó a szalagavatómra ??????????
dec2 péntek csak szólj

válaszom (vagyis ezt nem én írtam, hanem... na mindegy)
köszi, nagyon kedves Tőled, majd szólok! Puszi, jó éjt!

Csaj
jóét?
sietsz? 

Én
igen
csak fejöttem egy kicsit

Csaj
de lényeg h kell jegy ?
kifitzetem nem az csak nem venném meg feleslesesbe

Én
őő
mikor, dec 2?

Csaj
igen

Én
az a baj h akkor megyek a refibe is (nem így volt…)

Csaj
amúgy mi lett az elvieleges barátnöddel?
nem baj
mind 1

Én
nem jött össze

Csaj
majd megnézed videon
és mért nem ?

Én
de most más érdekel

Csaj
más?
hm

Én
mert messze volt (ezt a barátnős sztorit csak kitaláltam)

Csaj
?
:D

Én
igen, van más a láthatáron

Csaj
de mii? (na kössz…)
vagy ki?

Én
a jobb kezem…
-.-
vááá
mind1
mennem kell
szia jó éjt

Csaj
mikor tudunk dumcsizni
hát a jobb kezed az nagy kilátás
puszi

***

Ezek voltak az előzmények... Akkor most jönnek a következmények? Tehát:

sziaaaaaaaaaaa most talátam meg a fényképedet és a hátuljára az van irva : a barátság egy növény hogy is van tovább emlékszel???????????????????????????????nagyon eltüntél
(folyt)
mér nem irsz rám ha fenn vagy ? :(
zsolti mi van veled ?
mond meg öszintén ha már utálsz ... :( (még nem...)

 

Ja, meg ich liebe dich is volt a beszélgetésben... szóval nem tudom, hogy mit akar...

süti beállítások módosítása