részletek

Címkék: hülye rossz g

2011.01.30. 03:17

Történt mindez 2011. január 27-28-án.

Hol is kezdjem... talán a legelején? De az lenne a legjobb, ha el sem kezdeném...
Ilyen szerencsére (vagy sajnos, nézőpont kérdése) még nem történt velem.

 

V. I. Z. I. T. : VizsgaIdőszak Záró Iszonyatos Tivornya... a Jate klubban

OK, megbeszéltük, hogy bebaszunk. Nincs ezen mit szépíteni, ez volt megbeszélve. Vettünk is egy 7 decis vodkát, meg egy narancsos "lónyál"-at. Kísérőnek vörösbort ittam, a többiek sört. Iszogattunk... Közben kivittem a gépet, Krisztivel MSN-eztem, elvoltunk. A vodkát benyomtuk, meg ők a sört. Én nem ittam meg az egész üveg bort, hagytam egy fél üveggel. Mondták, hogy igyam meg. Bementem a szobába öltözni, mert készültünk indulni. Nagyon rosszul voltam, magam elé vettem a kukámat, szédültem, meg hányingerem is volt. 1¦ Nagy nehezen elindultunk ki a megállóba. 2¦ Szote klub előtt ücsörgünk a Dóm téren, a hideg kövezeten. Nagy tömeg van. Megismerkedtem egy Klaudia nevű lánnyal, meg is adtuk egymásnak a számunkat. Ezután felhívtam Zsófit, hogy merre van. Benn volt a Jatéban, mondom neki, oké, mindjárt megyek. Otthagytam csapot-papot, Gábort, Klaudiát, mindenkit. Jate klub előtt nagy tömeg, hívom Zsófit, nem veszi fel. Írtam neki SMS-t, hogy aludhat nálam, mert túl messze lakik ahhoz, hogy épségben hazaérjen. Féltettem. Gondolom, megvárom. A nagy várakozás közepette felhívtam Annát, lediktáltam neki a címemet, nem tudom miért, de gondolom azért, hogy hazataláljak. Még a kapucsengő kódját is felírattam vele. Várakozok tovább, felhívtam Krisztit is. Ugyanez volt a szituáció, neki is lediktáltam a címemet. Zsófi csak nem jön, írtam neki egy sms-t, hogy elindultam hazafelé. Nagyon hideg volt kint, gondoltam, felhívom Kenit, mert kb. félúton lakik, és megkérdeztem tőle, hogy otthon van-e. Mondta igen, Gyulán... mondom fain... Fogtam egy taxit, hazavitettem magam. Otthon. (...)

Alvás következett.

 

Péntek reggel mondtam Gábornak, hogy meséljen, mi volt tegnap: elmesélte...

[ Gondolom feltűnt, hogy néhol ilyen jeleket használtam: ¦ = filmszakadás ]

Tehát ami "kimaradt": visszaolvastam a Krisztivel való msn-ezésemet... hááát... nem kellett volna... Írtam neki, hogy folyamatosan itattak, meg hogy help, ketten vannak ellenem, de ő Ceglédről nem sok mindent tudott segíteni.

 

1¦ bent a szobában: öltözök, Kriszti segített, rajzolt nekem farmert meg pólót:


    Erre abszolút nem emlékszem, pedig vizuális típus vagyok... ♦

2¦ az utazás: oda felé leesett a troli áramszedője, ez sincs meg... és az sem, hogy hogy kerültünk a Szotéhoz...

 

Így sikerült az este/hajnal/reggel/minden...
Nem hiányzott ez az este/hajnal/reggel/minden...

♦ Pénteken ebédelek, rövidujjú volt rajtam, és látom, hogy valami oda van írva...
Nézem, hát a szegedi címem... Erre sem emlékeztem...
(kicsit megártott az Így jártam anyátokkal)

süti beállítások módosítása