telefonálás anyával

2011.06.28. 21:08

Meg kell osztanom veletek. Általában így zajlik egy telefonbeszélgetés köztünk:

Verzsön 1.

Téma: nagyon sietek, de meg kell tudnom kb 2-3 fontos szót, amiért felhívom

Én: Szia, csak felhívtalak, mert (...)
Anya: Oké, rendben. Mi újság?
Én: Semmi különös. Csak azt szeretném megkérdezni, hogy (...)
Anya: Igen, persze. Képzeld, mi történt ma velem:
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
tat-taram-taram, elmondja.
Én: De engem csak az érdekel, hogy (...)
Anya: Majd elfelejtettem:
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
(itt már kezdek kiakadni)
Én: De nem érted, hogy csak azt akartam, hogy (...) ??????
Anya: Miért kell felemelni a hangodat?
Én: Nem emeltem fel, de ha nem tudsz a kérdésre válaszolni...
Anya: Jól van, akkor szia. (durr, lecsapja a telefont)

Persze azt nem tudtam meg, amiért felhívtam... -.-"

 ---

Verzsön 2.

Téma: rég beszéltünk, stb

Én: Szia! (...)
Anya:
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . JÓ?
Én: Igen.
Anya:
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . JÓ?
Én: Persze.
Anya:
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Én: Jó.
Anya:
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Én: Jó.
Anya:
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Én: Jó.
Anya:
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

...ez végtelenítve...

...ekkor bevetek egy ál-okot, és tadam, most csak negyed órát beszéltünk.

süti beállítások módosítása