vásárlás

2011.11.24. 12:06

Valamelyik délután hívom apát telefonon, hogy mivan meg minden (igen, minden nap fel kéne hívnom őket, hogy élek meg virulok meg ilyenek [és még csodálkozik, hogy sok a telefonszámlám...] most is ez történt) erre mondja, hogy jaaa, háát lehet, hogy lejönnek Szegedre. Kérdem miért? Hát, hogy a Lillusnak kell télikabát... Na bezzeg a saját fiadért nem aggódsz ennyire, tőled meg is fagyhat... -.-"
Mondta, hogy majd csörög, ha majd indulnak. Hív, hogy egy 20 perc múlva itt vannak. Na mondom kösz, hogy időben szóltál... Késtem kicsit, de ők is. Az Árkádban vásároltunk (vagyis nézelődtünk) Nagyon nem volt időm még ott lenni, mióta megnyitották... Voltunk a legtöbb ruházati üzletben, tetszettek volna dolgok, de inkább nem is szóltam semmit... Meg olyanokban is voltunk, ahol normális ember nem jár... csak a felső kategória... Na az olyan no comment kategória volt. A Nyújorkerbe meg a C und A-ban napokig el lettem volna, csak ugye menni kellett... Nem vagyok nagy divatmajom, de innen-onnan tudtam volna válogatni. Fenn volt a pasis részleg, lent meg a csajos, szóval amíg ott nézelődtünk, nem kellett Lilla nyafogását hallgatnom. Ja, igen: fent és lent: magában az üzletben(!) volt a mozgólépcső. Jó, persze aki nem tanyán nőtt fel, hanem mondjuk Butapest város szitiben, azoknak ugyebár ott volt az ilyen plaza meg az ilyen-olyan bevásárlócentrum. Szóval céundá: mondtam apának, hogy jó lenne télre valami kesztyű... hát persze, hogy a legolcsóbbat vette meg. 3 páros volt a szett, amúgy egy pár került volna annyiba, de szerinte ez is jó lesz. Nem akartam vele vitatkozni...
Aztán végeztünk, könnyes búcsú, és társai. Sok ember volt, ugye apának adtam puszit... és a tömeg meg nézett, hogy a lányok csak egy "sziasztok"-ot kaptak.

Meg mondtam apának (már vagy 2 hete), hogy jó lenne, ha ketten elmennénk valahova nézelődni, vagy vásárolni... mert így is elég kevés időt töltünk együtt...

süti beállítások módosítása