borfeszt

2011.09.18. 23:23

2011. 09. 14-18. (sze-cs-p-szo-v)

...valami fantasztikus volt...
Idén a Dóm téren lett megrendezve, mivel a Széchenyi teret épp "túrják fel", de azt is a mi érdekünkért, hogy korszerűsítsék a tömegközlekedést. (ilyen hosszú mondatba ennyi szart mindent beleírni... :D)

Természetesen nem volt hiány a boros standokból sem, de itt-ott megcsapta a résztvevők orrát a malacsült vagy a fokhagymás lángos, esetleg a házi savanyúságok illata. A 2 színpadon felváltva voltak jobbnál jobb előadók, de ne szaladjunk ennyire előre.

Szerdán "csak" lenn voltunk a Tisza parton, egy-két ismerőssel, de a lényeg a másnap volt (nem úgy másnap, bár...). Csütörtök este direkt bennmaradtam (mivel pénteken a jobbaknak nincs órája :P), és kinéztünk... Ott találkoztam másodszor életem szerelmével, az eperborral... Huhh, érdekes élmény volt, csak ajánlani tudom... Mást nagyon nem is ittam, de ittam volna, csak nem volt nálam elég zsé.
Megyünk pénzt felvenni a bankhoz, ugye kint is van ilyen autómata. Beteszem a kártyát, aszondja: "Karbantartás miatt nem üzemel". No problem, bemegyek a bankba, ott is van egy ottómata, majd onnan. Az meg csak tízezrest meg húszezrest tudott kiadni. Gondoltam, nem fogok egy tízezressek ott rohangálni a borfeszten. Aztán eszembe jutott, hogy a Nagyánál (Nagyáruház) is van egy pénzkiadó, na majd ott. Próba-cseresznye, kártya be, pin kód be (igen, nekem is négy csillag [****]). Gyönyörűen bebillentyűzöm, hogy kettő-nulla-nulla-nulla, bevitel. Kapom a susmust, hogy -2000 a számláról, csak egy volt a gond: a pénzt nem adta ki... Volt kiírva egy szám, amit 0-24-ben lehet hívni, felhívtam, géphang... na mondom fantasztik... Aszongya: "Kettes gomb: bankkártya-probléma" Áhá! Ez kell ide! Megnyomtam volna, de hirtelen nem találtam a tapicskolós telefonomon a gombokat... Megvan, ezaz, kettes megnyom, kellemes női hang a vonal másik végén. Mondom neki, csókolom, ez lenne a probléma. Közben jött egy csajszi, ő is pénz akart kivenni. Mondja az ügyfélszolgálatos, hogy semmi problema, majd ha valaki vesz ki pénzt, akkor majd visszastornózzák az egészet. köszöntem szépen. A csajszi venné ki a pénzt, neki sem sikerült, és neki is jön az sms, hogy minusz 15 rugó... Ő is felhívta az ügyfélszolgálatot... és ez (gondolom) így ment a végtelenségig.

Péntek-szombat otthon, nem volt semmi extra.

Ma meg előbb bejöttem, fél 5-kor volt Give me 5 koncsert, na azon tomboltunk :D
Majd ismét életem szerelme... ez a kapcsolat már elég régóta tart... nem is emlékszem, mikor találkoztunk először... valamikor az ősszel... hullottak a falevelek, meg maj' megfagytunk a padokon... Nem lényeg.
Ettünk egy kenyérlángost, meg ittunk hozzá egy kis málnás kisfröccsöt szívószállal, aztán néztük a színpadot, mert mindenki körötte volt. Csak a biztiőrök voltak ott, meg a szekuritisek. Jön is az egyik, hogy utat-utat. Mi meg nézünk, hogy ki jön? Láttunk ilyen emberkéket, akik jöttek a szekus után, de senki sem volt ismerős... Kiderült, hogy Caramell volt ott, ő is nyomatott egy kis koncertet...

Szóval, összegzésképp: nagggggyon jóó volt a borfeszt :)

 

 

süti beállítások módosítása