budapest

2011.03.22. 22:22

Hétfőn Butapesten, őőő akarom mondani Budapesten voltam :)
Aki kíváncsi, hogy mi történt, kattintson :)

 

Hétfőn órák után vonatra szállottam, levontam vitorlám, és zabolátlanul száguldottam a főváros felé. Laza 2,5 óra volt az út, de olyanokat éltem át eközben, hogy hajjajjajj :D Félegyházán felszállt egy japán nő... Elvolt, eszegetett különféle japó csemegéket :D Ceglédre értünk, kérdezi (kicsit törve a madzsartot), hogy hol vagyunk. Mondom neki, hogy Cegléden. Előveszi a kis borítékját, rá van írva, hogy Xiang Xiang, Székesfehérvár, Budai út 16. Az ujjával rábök arra a szóra, hogy Székesfehérvár. Na mondom fain, magyar-japán két jó barát, felolvastam neki, hogy Székesfehérvár, erre ő mondja: Szegeseferever. Nem, az Székesfehérvár. Szekesefervá. Nem, az akkor is Székesfehérvár. Ez a párbeszéd még elhangzott egy párszor. (untam nagyon xD)

Végre megérkeztem :D
Zsuzsi már várt, puszi-puszi, minden izé, hogyvagy... Hazamentünk, kajáltunk, tévéztünk, elvoltunk.

 

De hogy miért is voltam Pesten? Csak úgy? Persze... a szegedi egyetemisták csak úgy fogják magukat, és felutaznak, mert a tanuláson kívül jobb elfoglaltságuk sincs... :D

Nos, Illúzió és humorszínházban voltam. Nagyon klassz volt, sok újítás lett, mióta nem voltam (talán novemberben voltam utoljára). Legalább egy kicsit kikapcsolódtam :)

Nos, igen, ők lennének a bűvészek. Milyen komolyak, mi? :D Soma, Botond és Gábor. Az előadás ferge -most figyelj- teges, fergeteges volt :)

 

Hazafelé már kicsit féltem egyedül... sötét volt, egyedül voltam... amikor mentem le a metróhoz, elkapott a "hév", hogy jön egy csuklyás alak, aki majd jól belök a sínek közé... Ott motoszkált a fejemben a Kontroll című film, hogy mi lenne, ha... de nem lökött be semmilyen csuklyás alak, még most is élek :D

És ha már Kontroll: az egyik kedvenc jelenetem:
(Nagy Zsolt [Tibor] az egyik kedvenc színészem)

TIC-KET :D
Hülye dzerek. Köccőg! xD

süti beállítások módosítása