Balaton - 2o11. o7. 29-3o-31

2011.08.02. 20:43

Egy kis Balaton-i beszámoló.

Csak Ctrl+C – Ctrl+V lesz, mivel volt időm ott helyben megírni.
 
 
első nap (péntek)
5:30-kor kelés, reggeli (amit a kocsiban félúton ettem meg), készülődés, pakolás. 6-kor indulás.
Nagy nehezen elindultunk. Úti cél: Badacsony… Gondoltam, kemény menet lesz, semmi beszélgetés a kocsiban, meg odáig alvás. Furcsa módon nem így történt. Majdnem fél útig beszélgettünk, meg elvoltunk (mint egy „nagy, boldog család”). Itt-ott megálltunk bevárni a többieket (ja igen: nem csak négyen mentünk). Jöttünk 5 kocsival kb. 20-an. Ebből fele gyerek, fele felnőtt. A felnőttek fele nő, a másik férfi. A gyerekek fele nagy, a többi kicsi.
A ház (igaz, nincs net, de nem is kell) Badacsony (mármint a hegység) és a Balaton között fekszik (Balatonlábdihegy). Az emeleten van egy erkély, ahonnan látni a Balaton hullámait, szerintem olyan 5 perc lehet gyalog. Majd teszek fel képeket. Amúgy lent van egy konyha egy étkező-félével (meg ágyakkal), egy fürdő meg egy nagy pince (kb mint egy garázs) az emeleten van egy kicsi, és két nagyobb szoba, valamint egy konyha egy tus meg egy vöcö. Ja, meg a terasz (ahol mellesleg egy 6 személyes sátor áll).
Mi volt délután? -.-’’ pfffff
Látja mindenki, hogy itt vagyok a szobába, erre bejönnek a kisebb gyerekek, hogy mit csinálok -.-’’ Gyáhh, ha már a szobáról volt szó: tiszta jó, kb 3x4 méteres, van 2 egyszemélyes ágy. Apa „udvariasan” mondta, hogy összetolják a két ágyat, azon elférnek hárman… na mondom kösz, aludjak én a földön… Értem én, hogy áldozatokat kell néha hozni, de miért mutogatnak egymásra az emberek??? (ezek úgy 12 körül voltak)
Most 18 van. A mai programba beletartozott, hogy lementünk a Balatonhoz (tényleg kb 5 percre van, de a strand messzebb, olyan 10-re) és Juli (apa barátnője [aki a „szívem csücske”]) kitalálta, hogy menjünk el a Művészetek völgyébe.
Odáig voltam… Az a sok kirakodó, meg árus, meg tömeg… Méééég akaroooom!!! (mivel nem sikerült eljutnom semmilyen fesztiválra, ezért van a szívem ennyire összetörve a Völgy miatt)
Órákig ellettem volna ott… (ha valaki szeretne menni jövőre, én biztos megyek [leszarom, ha nem engednek el] mehetünk együtt) Meg olyan stílusú emberek voltak ott… meg sátorban alvás… meg nomád életmód… meg ilyenek… Illatok, ízek, zene, tánc. Szóval ÉLET :)
Az este tök jól telt, hangulatos volt, kártyáztunk, meg minden :) este 10-ig :D
Csörgött a pizsi, menni kellett aludni, mert az ősök már nagyon elfáradtak. Én még néztem egy kis sorozatot, meg Lilla (Juli lánya) is játszott még a telefonján. Fél 12: off.
Persze a többi gyerek (mint ma reggel megtudtam) fél 2-ig volt fenn… kártyáztak…
 
második nap (szombat)
¾ 8-kor felébredtem… arra, hogy Juli mászik ki az ágyból. Persze majdnem rajtam keresztül. Aztán jött vissza, és apával nyalták-falták egymást… Engem nagyon zavart, de Lillát szerintem ez nem izgatta (lehet, hogy már megszokta). Ittam, aztán visszafeküdtem aludni. 9 körül felébredtem, de iszonyú rosszat álmodtam. Amúgy kényelmes a matrac, ami a földön van, legalább nem esek akkorát, ha legurulok róla. Reggeli, utána indulás. 10-kor az autók Tapolca felé kanyarultak (ilyen mondatot is csak én tudok kreálni). Voltunk a sümegi várban is. Érdekes volt. Aztán Tapolca. Megnéztük a tavasbarlangot, de csak kívülről, mert akkora sor állt, mint ide Jeruzsálem. Helyette lementünk a tóhoz. Érdekesek voltak a halak, a feketétől egészen a narancssárgáig volt ott minden színű. Meg voltak kacsák is. Hápháp (°)<
Aztán ettünk egy pizzát a Dream Team (igen :D) restauráciába. Tapolca után go Keszthely. 2 óra pláza kb :D Tecso, meg Euro Family (kibjó üzlet, tök olcsó, pl 3 Orbit rágó 290, meg a 21x30-as fényképkeret is). Aztán fél 7-re hazaértünk, kártyaparti, aztán vacsi, aztán megint kártya. Jó volt a vacsi (paprikás krumpli), gondoltam fel is szisszentek egy citromos ködszert (gyk. Gössert)., mert mindenki ivott valami alkoholosat, megyek a hűtőhöz, venném ki a sört, erre nincs sehol… FFFFUUUUU
Kicsit sem voltam ideges… apa persze megint megnyugtatott, hogy ez elő szokott fordulni ennyi ember között. Kössz. Tehát vacsi után kártya, elvoltunk. A „bolond” felnőttek meg röpiztek. Öröm volt nézni :)
Ennyi volt a mai nap, este valszeg sorozatozok. (így is volt)
 
utolsó nap (vasárnap)
9 körül keltünk. Az iccaka kellemes volt, csak 3x szólalt meg valakinek a riasztója… 10-ig megreggeliztünk, de ma reggel senkinek sem volt őszinte a mosolya. (folyt)
 
 
Röviden-tömören ennyi, majd teszek fel képeket (meg pótlom az elmaradt MÁV-os sztorit)
süti beállítások módosítása