tesis

Címkék: buli

2011.04.13. 21:45

1000+1 éve nem voltam bulizni (valamikor február környékén voltam utoljára), de egy spontán ötlettől vezérelve elmentünk tegnap Zsófival. Előtte persze alapoztunk... VéBéKá meg viszki-kóla... Az alaphangulat már megvolt: "Inkább igyál, mert azt nem lehet magaddal hozni, nem úgy, mint a kenyeret"
Időben el is indultunk a megállóba (ott eszembe jutott Keni monológja a troliról meg a buszról, hogy hogyan tudja megkülönböztetni alkoholos állapotban: a trolinak vannak ilyen kis fülei :D) és útközben találkoztunk egy-két ismerőssel is.

Odaértünk. Átverekedtük magunkat a tömegen... A retro részben senki... de déjé, sem emberek... mondom, akkor kár volt haccázé' bejönni... Leültünk inni meg dumálni, aztán jött is a dj, és egy pillanat alatt annyi ember volt ott, hogy hihetetlen :) Elfáradtunk, kicsit pihentünk, de eközben meg néztük az ajtóban a nagy jövés-menést. Kibeszéltük az embereket, jól elvoltunk :D

Aztán elindultunk hazafelé... Meglátogattam egy-két virágoskertet, de nem azért, mert hánynom kellett, hanem mert virágot szedtem :D 4 körül sikerült lefeküdni...

 


Ma meg 6:20-kor keltünk, mert Zsófinak 8-ra mennie kellett órára. Én meg persze visszaaludtam... 13:20-kor csörgött a telefonom.

 
süti beállítások módosítása