összegzés

2011.09.06. 17:21

Nos, vagy ötezer éve nem írtam már... lassan még enni sincs időm... De most, hogy itt van az egyetem (vagyis eddig is itt volt) Lessiedőm ("lesszidőm" - ez szar volt, mi?) majd irogatni minden jót.
Ha már összegzés: az első bejegyzés tavaly ilyenkor volt, sulikezdéskor (09. 01.)

Egy éve fut a blog, sok-sok látogató volt már. Ismerősök, ismeretlenek. A többiekről ne is beszéljünk. 2010. 05. 18.-án regisztráltam be a blog.hu -ba, 70 bejegyzésem van (± 1-2 amiket nem írtam meg, vagy le fogok szedni). Ezek közt van személyes, személytelen, vers, próza, idézet, videó, dalszöveg és sorolhatnám.

Hogy miért keretkarakterek? Na vajon? :D Nem vagyok kocka, nem kell azt hinni... (akinek feltűnt, vagy akinek nem: ugyan az visszafelé)

 

Még lesz alakítás a kinézeten, megy-két dolog máshogy lesz az oldalon... :)

süti beállítások módosítása