korábbi téma

2011.11.17. 13:35

Ahány ház, annyi szokás...
Vagy szopás... Bocs, de ez így is volt...

Valamelyik hétvégén volt...
Ugye már lassan 10 éve megvan az "új" konyha, szóval meg is volt a helyem. Ám amikor odakerültek a "lányok", Lilla fogta magát, és néha beült a helyemre. Ez volt a baj... Vacsorához készülődtünk, és még tettem-vettem a szobámban meg a konyhában, hogy nem-e feltűnik neki valami. Ülnénk le (vagyis Lilla már ül az asztalnál, mint valami hercegnő, akit ki kell szolgálni) apa mondja, hogy oké, akkor üljünk le, és eszünk. Mondom neki, hogy én nem tudok, mivel Lilla ott ül a helyemen. De ezt akkor mondtam, amikor mentem kezet mosni. Visszaérek a konyhába, és tadamm, üres a helyem.

Ja, a másik, ugyan ez a szitu a kocsiban... Kis megszokott helyem az anyósülés mögött, erre ki van ott... (mert itt nincs anyuci szoknyája, csak anyuci ülése mögött...)

Sokkoló.

süti beállítások módosítása